ماشاء الله
ألف مبروك أخي معطي
Printable View
ياحلاوة 6 اكتوبر
تم ضرب قوات العدو النيوزلندية وتدمير قواتهم
وتم اسر منهم 34 اسير ( +34 دولار)
وذلك وفى وقت رائع وبكل هدوء
اسرنا اليوم 34 اسير نيوزلندي + 31 اسير اتحاد اوربي
عدد الاسرى الاجمالى= 65
انا بكره اسرائيل واقولها لو اتسال ان شاء الله اموت قتيل او اخش المعتقل وايييييييييييييييييييييييييه
في عندي استفسار بالنسبه للهدف الثاني للنيوزلندي كان في القناة الثالثه والفايبو والمتوقع انها ترد السعر على اي شي اعتمدت بتحديد الهدف ؟
بس دلوقتي أخي معطي فيه مقاومات لكل العملات متمثله في حدود القناة الأولى و كده
ده ممكن يرد السعر شويه بعد الصعود الكبير ده ولا إيه رأيك
مبروك يا معطى باشا الارباح ويارب دايما على طول
والله يا ريم انا متوقع النيوزلندي يطير لفوق اكثر واكثر من الصبح
بس اكتفيت بالهدف ده عشان مضطر انزل لدكتور جمال
السبب الرئيسي وجود شمعة كيل زى سيلر على الديلي ده بتخليني افكر فى الشراء فقط لاغير
ثانيا تقارب خطوط الفيبو من بعضها بعكس الاسترالي
ثالثا انا شرحت من قبل انا بلعب على ذيول الشموع
فانا توقعت ان السعر حيطلع يلاقي قدامه القناة الثالثة مشحيقدر يكسرها بس حيعافر مع القناة عشان شمعة كيل زى سيلر ويطلع شوية بذيل شمعة فوق القناة الثالثة وينزل يقفل تحت الثالثة
واى استفسار انا معاكي