توقعي مع افتتاح اليوم للكيبل
لاني احتمال ادخل متاخر بكرة او متدخلش خالص واعذروني بجد لاني تعبت فعلا ومشقادر حتى اركز كويس واحط تصوري لبقية الازواج
https://forum.arabictrader.com/attac...&thumb=1&stc=1
انتظرت الان تحديث اليوم للقنوات وتعتبر هو هو كما تصورت قبل ما يفتح اليوم بدون قنوات الفرق شوية زيادات بسيطة
وفى رايي الان حسب ما اري وافضل الشراء :-
شراء: بكسر 3 حواجز خط الصفر ( هاى امبارح)+ القناة الاولى+ القناة الثانية هنا ندخل بهدف قبل فيبو 138 ب 5 نقط او ححددها اكثر حسب ظروف السوق فى وقته
بيع : بكسر حد القناة الثالثة+ بكسر فيبو 38 البيعي وهنا حناخده بهدف اولي حد القناة الثالثة
وتلغي الاوردارات فى حالة ان الكسر جاب هدفه
وتحديدات الستوباب والاهداف بالظبط فى وقته باذن الله
هذا تصوري الشخصي
واسف مضطر اقفل وانام مشايف قدامي والله
هذه ليست توصية وكل شخص مسؤل عن حسابه لايف
بالتوفيق لجميع وتصبحوا على خير

