حسب طريقتنا الان وبعد اغلاق شمعة 9 صباحا
لا اجد فرصة واضحة وشبه مؤكدة
لذلك يفضل الانتظار
Printable View
حسب طريقتنا الان وبعد اغلاق شمعة 9 صباحا
لا اجد فرصة واضحة وشبه مؤكدة
لذلك يفضل الانتظار
صباح الخير على أحلى ورشه ..
اليورو كل ماحكي بيع ان شاء الله يصير شراء كل مابحكي شراء بيصير بيع
هههههههه مش واضح مررا
بالتوفيق للجميع ..
السلام عليكم ازيك يامعطي باشا
انا شايف فرص حلوة لبيع اليورو والكيبل ايه رايك
اتفق معك تمام مفيش حاجة واضحة بالنسبالنا النهاردة.. خلينا فى الامان ومندخلش افضل
عليكم السلام
والله ياكيمو شخصيا انا مشايف طريقتنا مديانا اى دخول
الكيبل مازال فوق السنتر
اليورو مازال فوق الزاوية
ممكن تقولنا انت شايف ايه بالظبط بالطريقة عشان نقدر نتناقش
طيب بالنسبة للكيبل قفل تحت السحري اربع ساعات والساعة كمان وقفل تحت التالتة وتحت مستوي مربع التسعة
هل الحاجات دي مش كافية؟
متابع وجزاك الله خيرا
حتبقا كافية فى حالة واحدة ياكيمو لو مشقدامها خط السنتر
الخط ده قووووي جدااا وبرغم اكتمال الشروط الى انت قولت عليها
فملناش دخول بسبب السنتر+ الزيكو ساعة
يشرفني متابعتك اخي الكريم...
واى استفسارات فى اى وقت احنا معاك
معطي ابعت المؤشرات والتيمبليت بتاعت الطريقه
شكرا على الرد شباب كما سؤال
خطوط السنتر و الزوايا للذهب اين نجدها؟
بالمناسبة مبروك الاستراتيجية التانية جامدة فحط
الملف المرفق 332694
منطقة فولاذية لليورو زواي يومية و شهرية و مربع التسعة
سلوك سعري ممتاز للبيع بالقنوات
الا يستحق المخاطرة
ان بايع ادعولي
السلام عليكم
هل الكيبل بيع اسفل السنتر شهري واسفل السحري يومي اذا اغلق تحت فابيو 38 اعتقد بيع رائيك اخ معطي