عفوا اخي الكريم فهد
الملف المرفق 332096
**الافضل فى الوقت الى الحالة الى احنا فيها ده.. الدخول بيع بعد الاغلاق بجسم اسفل اقل لو فى منطقة التذبذب وليس الزاوية ... ثم انتظار اعادة اختبار الزاوية او باسفلها ب 5 نقط والدخول بيع
** بمعنى حتى لو كسرت الزاوية ولم يغلق اسفل اللو فلا دخول بيع
اى استفسارات اخرى انا معاك

