تمام يامحمد فعلا الناسداك فكرة ممتازة ياريت تتابعوا مع الشباب
انا شخصيا مضحكش عليك محستش بفرق كبير باضافتوا لان زى ما انت شايف الطريقة لوحدها بتدي خروج مبكر ودخول مبكر ولله الحمد
بس تابعلنا بيها يامحمد فى الورشة عشان اكيد حد حيستفاد منها
Printable View
https://forum.arabictrader.com/attac...&thumb=1&stc=1
نصيحة للمرة الثانية للمتسرعين فى الشراء
لا دخول الا بكسر التقاء السحري مع الزاوية عند 5872
تقبلوا تحياتي........
اخواني ممكن تزويدي بكل المؤشرات واخر تمبلت تعملون به
لاني قمت بتباع الرابط التالي:
https://forum.arabictrader.com/t1255...ml#post2329800
لكن شارت ناقص الخط السحري وكثير من المؤشرات
منتظركم اعزائي
دمتم بخير
الشمعتين الاخيره للاربع ساعات توحي بالصعود ...شمعتين بذيل طويل وعند دعم قوي 5830 ..
مساء الخير جميعا
سؤال سريع أيهما أفضل السنتر اليومي الخط الاحمر
أم الخط الأحمر المنقط تبع الزوايا ؟؟
أريد أن أستخدم واحد منهما فقط لأن الشارت أصبح مليئ بالمؤشرات !!
شاكر لك يا كابتن معطي كل مجهودك ولا يهونوا باقي الاخوان
الكيبل حييطير لفوق ... انا دخلت شراء بهدف السنتر الشهري
اخي في استراتيجيتنا الاتنين مهمين.. وكل استراتيجية بيكون اللى عاملها عارف اهمية وجود كل مؤشر وفي اوقات كتييييرة واحد منهم بيكون سبب الارتداد .. وبيكون منطقة دخول .. او تحديد هدف ...ولما بيتواجدو المؤشرين سوا لتحديد مناطق فولاذية للارتداد .. عشان هيك صعب الاستغناء عن واحد منهم .. وأستاذ معطي اكيد عندو رد أوضح
السلام عليكم
انا اليوم مشغول بس هدف الكيبل الاول 15933 بكسره 15970 ان شاء الله يالله سلام و لو عكس كلموني :)
صباح الخير , معلق شراء يورو من الفايبو الشرائي 61 بهدف الزيكو او الدخول ماركت قطع كل العوائق تقريبا
هذه رؤية شخصية