في الخدمة يا برنس ... بس كدا شهاب حيزعل منك ... انت كدا اخدت منو لقب الجزار هههههههه
Printable View
في الخدمة يا برنس ... بس كدا شهاب حيزعل منك ... انت كدا اخدت منو لقب الجزار هههههههه
::::::::: رؤيتي لليورو اليوم :::::::::
( 4 ساعات)
https://forum.arabictrader.com/attac...&thumb=1&stc=1
(ساعة)
https://forum.arabictrader.com/attac...&thumb=1&stc=1
شراء:3258 ( كسر 45 شهري لاعلى 4 ساعات وساعة+ فوق السحري)
هدف: 3319 ( اسفل سنتر شهري ب 3 نقط)
ستوب: 3196 ( اسفل كل حاجة عشان االاختصار هع هع)
تنبيه لو ضرب منطقة الستوب حدخل بيع
+ معلق شراء سكالبنج من 3207 وهى المنطقة الفولاذية التقاء زاية 45 و 90 وفيبو 50
+ معي بيع معلق سكالبنج من السنتر لم يفعل
لعدم محبي المخاطرة الانتظار فى الاوربي كسر الزيكو العلوي للشراء او المنطقة الفولاذية للبيع
هذه ليست توصية وكل شخص مسؤل عن حسابه لايف
واذا لم يتفق تحليلي مع تحليك فلا تدخل
صباح الخير
متفق معاك جدااا على الاوردر ده استوبى 1.32 وهدف اول عند السنتر والتانى مفتوح ويرجى غلق نص عقد عند السنتر وتقديم الاستوب باذن الله فى حاله الصعود للعقد الثانى على نقطه الدخوووول انا براهن يامعطى على الفا الدايلى انه هيخربها واليوم المفروض والله اعلم واضح جداااا وممكن نشوف هاى جديده انهارده ان شاء الله غير 1.3484 او الاسبوع الى جاى بأذن الله والله اعلم
انا استخدمت ويندسور كدة فى اى مؤشر او اى حاجة ناقصة
شكرا يا محمد بيه على الرد
يا جماعة انا مبتدئ فى الفوركس ومبتدئ من امبارح فى طريقتكم الرائعة هل هو كدة كسر القناة واختبرها
سؤال اية خطوط الترند الزرقاء اللى مقابلة السعر ونبيع لو كسر اية ارجو تحليل الشارت لكى افهم جيدا
السلام عليكم انا دخلت بيع يورو من كسر فيبو 61 وحد القناه الثانيه والهدف الزاويه 90 شهري ان شاء الله
اتفضل اخي هتلاقي كل حاجه هنا
https://forum.arabictrader.com/t1255...ml#post2329800
بص ياباشا انت علشان تبقي في السليم استني كسر فيبو 38 هابط او 61 صاعد وكسر الزيكو صاعد او هابط واللي يقوي نقطه الدخو بتاعتك الاندكس بتاع الدولار بنفس الاستيراتيجيه بتاعتنا برضو تحط التمبلت علي الاندكس وبالنسبه لدخولي بيع من شويه كان اوردر خطر بس انا دخلت سكالبنج لغايه ما يوصل السعر المنطقه القويه اللي انا اتكلمت عليها في المشاركه السابقه بتاعتي لما يلتقي فيبو مع حد قناه مع زاويه بتكون منطقه قويه قدام السعر بنشوف سلوكه معاها ايه
النهارده رؤيتي المتواضعه جدا لليورو هابط وان شاء الله هيجيب الزاويه 135 شهري وانا دخلت بيع ومتابعين ان شاء الله