الفا بتاع الديلى زعلنى يامعطى بس انا خدت سيل وعوضت الخساره بس وبركت كده الاسبوع ده انا ماكنتش متخيل ان كل الطلوع ده هينزله فى يوم بس الفوركس وانت وطريقتك علمتنا المرونه مانتمسكش براى فعلا وده اقوى واكبر ميزه فى القناه الثالثه فعلا زى ماهو رايح انا معاه وشكرااا ليك ياصديقى

