دكتور ماذا يعني وجود جاب على الاندكس ممكن توضح لي يقال انه موجود الان
Printable View
دكتور ماذا يعني وجود جاب على الاندكس ممكن توضح لي يقال انه موجود الان
الاسترالى بياثر على اليورو معاه لتحت
اشتريت من 330
شو الوضع
اليورو اتاثر جامد بهبوط الاسترالى بسبب الخبر
اللي عايز يشتري اشترى وانبسط وتمام دلوقتي
قولتلكم السوق مش هيطير . . اهم حاجه الصبررررررررررر
نتابع باذن الله هدف اول 1.4370 وهدف ثاني غدا 1.4420 ومن هناك تفعلوا كما وضحت لكم على حسب حركة السعر معها . . .
وللعلم النقطة 1.4420 هي نقطة التقاء الترندين الصاعد والهابط على اليورو اربع ساعات . . ولذلك انا قلت قد نبيع او نشتري من عندها فلو تغلب الترند الهابط سنبيع . .
اما لو اخترقها السعر بسهولة لاعلى وثبت فوقها فبالتالي الترند الصاعد اقوى وسيبدا الرالي لاعلى من جديد فسنشتري من هناك . . .
انا اشتريت 1.4310
شاريين بكام ؟ ؟ ؟ نشوف من اكتر واحد صبر وكسب ! ! !