بلاش القلق
مش احنا قولنا لازم ينزل تصحيح ومن هناك سنشتري وبالفعل هبط واشترينا . .
الآن انتظروا 1.4420 او قبلها قليلا . . . اليورو سيحلق لاعلى من جديد
Printable View
بلاش القلق
مش احنا قولنا لازم ينزل تصحيح ومن هناك سنشتري وبالفعل هبط واشترينا . .
الآن انتظروا 1.4420 او قبلها قليلا . . . اليورو سيحلق لاعلى من جديد
باقي شئ اخبار اليوم والا خلصنا
الف مبروووووووووووك
استاذ يا ودييييييييع
انا اشتريت من 4330 و4310
مبرووووووك واديها يا يورو طيرااان لفوق
السلام عليكم
انا لحقتكم فى الميعاد مضبوط
وشارى من 4310
ومجهود رائع يادكتور وان شاء الله بالتوفيق للجميع
والسهره صباحى ان شاء الله
و أنا إشتريت من 1.4318 بعد ما كنت فقدت الأمل إنه ينزل لكن الحمد لله نزل لغاية عندى . موفق يا دكتور إن شاء الله
الحمد لله
والآن تقريبا الكل كسبان نتابع لنرى ؟ ؟ ؟
سر العيون مستخبي وماقالش السعر ؟ شكله متورط من فوق واستعجل ؟ ؟ ؟
قلبي حاسسني راح اصيده من 14300 اليوم
الاستب كم يادكتور
هل لابد من تابعه الثبات اسفل1.4320 كيف اعرف انه تم الثبات اسفل منهاا
انا اشتريت يادكتور 1.4315 وعززت ب1.4317 و 1.4319
ايه رايك يا دكتووووور
على فكره في تحدى ثاني سوبرماركت والا اممممممممم
يلا يادكتور صبح صبح ياعم الحاج
هل تتوقع يا اخضر امكانيه الوصول ل 14300 لشراء عقد صغير