:ongue:
Printable View
ياحلموس ويا كيكو ويا زيلنكو
عند تقارب القناتين من بعض الدخول السليم بيكون عن كسر القناتين وليس قناة واحدة
ولو كسر قناة واحدة وطلبت معاك تخش يبقا ختخش بهدف القناة التانية القريبة حتى لو الهدف 10 نقط
وتقفل وتنتظر مرة تانية كسر القناة الثانية وتدخل تاني بيع
حتقولي وانا اوجع دماغي ليه حقولك عشان ممكن ميكسرش ويبقا ارتداد شراء وندخل شراء زى ما حصل النهاردة فى اليورو
وانا بجمع شارتات عشان حعمل ملف بى دى اف فيه شكل القنوات والدخول السليم بيبقا امتى بعد ما تخلص امتحانتي المقرفة وحاطت فيها الحالة ده والله
وده شارتها ويعتبر نفس شارت اليورو\ دولار النهاردة
وشارت تاني كمان مهم نفس القصة لازم كسر القناتين
لم يكسر الكيبل القناة للاسف يا ابو جميل
ننتظر
على الكندي لم تتكون شمعة كيل ذا سيلر
تحية طيبة
يمكننا بيع اليورو الآن الى من 4530 الى 4490 ثم الى 4460
التعزيز من 4570
شباب شو رأيكم باليورو ين عندي عقد قديم وسالب ، حاليا اشوفه عند الحد العلوي للحمراء على الساعة والديلي
ولم يستطع الكسر وكذلك على الاربع ساعات اعتقد انه سيعود لأختبار القناة المكسروة فمارأيكم
الشمعة ده حتبقا تحديد مصير الكيبل
1- حتكسر القناة ويكون كسر تحت 1.6000 يبقا بيع
2- حتبقا كيل زى سيلر وتقفل داخل القناة الزرقاء يبقا شراء
نراقب الباشا الكيبل حيعمل ايه عشان كل جمعة مبلحقش استفاد بيه بيفضل قبل الصلاة محير واطلع من الصلاة الاقيه عاش حياته هههههههههه
الكندي نايم نوم عميييييييييق هههههههههههه
بالنسبة لليورو مع اني مبشتغلش عليه نهائيا ولكن فتحت دلوقتي عشان اشوف بس دخول الاخ زيلنكو وكيكو
مع احترامي لكي انا مشايف اى حاجة تدل على البيع بالعكس انا شايف شراء
على الساعة : الشمعة السابقة كسر القناة الزرقاء للداخل+ كسرت خط المتوسط للحمرا
على 4 ساعات : عكس الترند
فلو سمحتي اختى المحترمة انصاف ايه اسباب الدخول بيع لكى اتعلم من خبرتك