انا دخلت بيع قريب من هاي شمعة الكسر وربنا يسهل يادكتور من 1.56358
Printable View
انا دخلت بيع قريب من هاي شمعة الكسر وربنا يسهل يادكتور من 1.56358
كم التارجت يا كبير
معاك يا دكتور
بس دكتور ممكن سوال صح هو الدخول من 26 مو استراتيجيه بس الكيلر سيلر اخبارها ايه معاك يعني شمعه قويه للشراء البيع كان على شان اعاده الاختبار للدخول داخل القناه ووصول الرنج مرة ثانيه
اصلي كنت داخل شراء وخرجت منه على ارباح بعد الكيلير سيلر لما قريت كلامك خفت...ههههههههههههههههههههه
لكل اللى داخل بيع
باذن الله
هدف اول 1.5600
هدف تانى 1.5578
هدف اخير 1.5552
وربنا ييسر
هلا والله دكتور جمال نورت المنتدى بحاله بس لابد دكتور جمال تلاقي حل لــ أزمة مقابله الإخوان بخارج مصر العزيزه وأتمنى ان تفعل اقتراح قلت لك زمان أيام أستخدمنا السكاي بي لان الاقتراح بيكون حضور زي الفصل شرح مفصل ومسجل كمان للي ما يقدر يحضر وهو ساعه زمن وتزود فيه زي ما تبغى لو تحب أبعث لك الرابط بعد ساعه ،،، ثاني مره ان شاء الله تتواصل معاهم ونستفيد من اللقاء الكبير الي حا يحصل معاك
تلميذك ثاني واحد بالصف من ع اليمين الي دائما بيكون هذا الطالب بالزبط هادي وصامت لانه انت بتحسس من الأول ههههههه
أخوك أبو طارق تقبل ودي ومروري
دكنور جمال ليه شغل التحليل ع الويندسوور مزبوط 100 100 وماشي زي الأوادم
بص يا حبى
تارجت البيع ده هاياخد شوية وقت
وانا داخل ده مش بناء على الاستراتيجيات دى
ولا اللى انت داخله شرا كان على الاستراتيجيات دى ههههه
وعشان كده انا مش باحب اقول كل صفقاتى هنا
عشان معظمها مش على الاستراتيجيات دى فمش باحب اشتت الناس
وده اللى خلانى اقول لو حد هايدخل يبقى بعقود قليلة اوى (عشان انا نفسى ماباحبش التوصيات) فدى مجرد جزء من صفقاتى حبيت اشارك الناس فيها معايا الى حين الشرح
ربنا ييسر الحال للأحسن
وان شاء الله نطلع على ربح كويس
السلام عليكم و رحمة الله وبركاته
أستاااااذ والله يادكتور جمال
الحمد لله على سلامتك
والحمد لله لرجوعك تنور موضوعك تانى
سنحاول إن شاء الله نحضر مقابلة القاهرة القادمة بس ربنا يسهل والظروف تسمح لأنك وحشتنا جدا
أخوك مهندس/محمد