بهزر يادكتور ولله ، شكلك زعلت ،على العموم انا اسف
ماهو اليوم ذا الكل زعلان مني وانا زعلان من نفسي بسبب امس هههههههههههه والاستاذه انصاف زعلانه ،والكل زعلان من بعض
Printable View
لم أجد الداون لود الخاص بالميتا تريد 4في الباري بل ودت الخاص بالموبيل أرجو المساعدة
كل الشكر والاحترام والدعاء للعقلية العبقرية د. جمال ممدوح
والله يا دكتور فعلا استراتيجية خبرتي انارت لي الشارت بطريقة غريبة
كنت دائما اتخبط في الشارت ولكن مع القنوات اصبحت الدنيا مكشوفة امامي
فعلا تستحق الدعاء والتقدير مدى الحياة
دكتور انا شارى من الفيبو الاخضر بعد اغلاق الشمعة فوقة اعزز منين
وبنتعبك معانا با ابو ياسر يا يا ابو الزوق
مبروك للجميع هدف الرينج تحقق كاملا :AA:
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
والله انا ليه رئى احتمال بعض ميلقيش صدى عندهم ولاكن بعد اذن الدكتور جمال هعرضه ورزقى على الله
ارجو من جميع الاخوه عرض وكتابه الملاحظات البنائه فقط لان ليس نحن فى غرفة شات الموضوع يتحول فى بعض الاحيان الى مزاح وترحيب وخلافه واحيانا الكتابه لا توصل المعنى ومن الممكن
تلقى استياء من بعض الاشخاص
نرجو الفائده لجميع الاخوه وياريت نحافظ على روح الجماعه الموجوده داخل اسرة هذا الموضوع
بسم الله ما شاء الله :AA::AA::AA::AA:
الدكتور جمال موجووووووووووووود بسم الله ما شاء الله
اخباارك يا دكتور اخبااارك ان شاء الله :hands:
ابشرك ماشي على الاستراتيجيه تماااااااااااااام التماااام :boxing:
ملاحظة / اعجبتني كلمه ( نفسيه القطيع ) لانه بصراحه قبل ما تجي كنت اتجنب المشاركه في الموضوع حتى لا اسبب حزازيه ( بمعنى اصح اقع في بعض الاخطاء ):doh:
والحمدلله رجعت لنا بصحه وبخير وسلامه :18::18::18::18:
ودي و احترامي يا دكتور جمال
الدكتور شكلة زعل ومشى يا خسااارة :no3:
جزاك الله كل خير يا دكتور .... والله انا عاجز عن شكرك وعلى هذه الاستراتجية المتقنة
1- كسر من حدود الاربع ساعات والتاكيد من شارت الساعة بعد السلوك السعري و مراقبته لشمعة الساعة 12 ( 84 نقطة )
2- الرينج اول مرة 16 نقطة
3- الرينج ثاني مرة 32 نقطة
المجموع 84 +16+32 = 132 نقطة ولله الحمد
ان شاء الله يجعله في ميزان حسناتك
تلميذك المخلص
حصل خير
اكيد
سعر ووقت
التركيز فى عملة افضل دى وجهة نظرى
والا ماكنتش عملت انا كده
ربنا يخليك
الف شكر لدعائك ولك بالمثل وزيادة
بلاش تعزز لدخول غلط
لو صبرت عليه السعر هايروح له واقفله على مكسب او صفر
والتزم بعد كده
مافيش عندنا اسلوب دخول لما يكسر فايبو
واشتغل عادى وكانك مش داخل الصفقة دى
بس يارب تكون داخل بادرة راس مال سليمة