اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة om youssef
ام يوسف وصلت يا جدعان عاوزة سلام جامد بقاة عشان انا دماغى راقت خلاص :AA:
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة om youssef
صباحك فل يا احمد:ongue:
صباح الفل استاذتى انصاف:asvc:
صبح الورد عليكم جميعا :icon26:
معلش يا جماعة و الله منمتش امبارح غير لما اطمنت على القنوات حبيبتى و اتاكدت ان اليورو رايح فى داهية :boxing:تاخدة رحت نايمة الساعة 2 بعد ما ظبطت تارجتاتى و استوباتى و نمت و صحيت على صلاة الفجر الاقى الله خير اللهم ما اجعلة خير الصفقات كلها متقفلة و ميت فل و :0024:14 الحمد لله رب العالمين و روحت مودية العيال المدرسة و قلت و الله لاجرى انامممم بعد هذا العناء و روحت فى غيبوبة طويلة هههههههههه من الارهاق
و اقوم اسمع من اصدقائى ان حصل بلاوى على المنتدى الفجر من واحد حقير و اساء للنبى علية افضل الصلاة و السلام و القران و الاسلام قطع لسانة من لغلوغة و الله يتحرق فى نار جهنم و كمان اساء لاختى الحبيبة و استاذ جمال
اية دة فى ناس بالبشاعة دى ؟؟؟؟؟؟؟؟:Emoticon1:
اة فية و اقذر من كدة كمان:016: بس احنا ترابطنا الى طلعهم و خرجهم عن شعورهم و بانوا على حقيقتهم القذرة
حيموتوااااااااااااا من اننا بنتعلم مش بناخد توصية فى ملعقة و نشربها بكباية و يعملوا ابواب محدش يعبرهم فيموتوا اكتر و يجوا يدوا توصيتين تلاتة هنا يفردوا عضلاتهم بيها فاكرين الناس حتجرى وراهم عشان لما يفتحوا باب و الناس تتلم عليهم يصفروا حسابتهم فى ساعة
الى موتهم اننا بنتعلم و هما عاوزنا بهايم قمال يكسبوا على قفا مين:doh:
حسبى الله و نعم الوكيل فيهم:0032:
و بعدين اية موضوع ام يوسف الى كل ساعة يحطوا اسمها بمناسبة و غير مناسبة امبارح واحد يقول و ام يوسف الى خسرانة و محتاسة و النهاردة دة يقولك هى و احمد الديب اكتر ناس خسرانة عاوزين توقعونا فى بعض مع استاذة انصاف ط:0006:ب اية رايكم انا بخش كل يوم مخصوص و ان مكنتش اخسر كل يوم 100 دولا عشان خاطر عيون استاذتى اتعكنن لاخر اليوم انا حرة يا رب بس تعرفوا تخسروا نص الى بخسروا انا و احمد
دة كلة فدا اصغر صباع من استاذة انصاف :mad_argue:
محدش لية دعوة بيا و لا يتكلم على لسانى انا لسانى طويللللللللللللل و اعرف اتكلم كويس بس الى حيخبط معايا ربنا يكفية شرى و الى يمس استاذتى تبقى اتكتب امة داعية علية و حيكرة اليوم الى اتولد فية :mad_argue:
استاذتى و حبيبتى مش عارفة ابعت لك على الخاص فضى الصندوق شوية ههههههههههههههه
غاليتى أم يوسف
مبروووك الأرباح
أو على الأقل الخروج سالمة بدون خسائر
وانت قدها وقدود
كلامك ولا أحلى من كده مفيش
حقيقى مداخلاتك تضيف البهجة والسعادة علينا