تحية طيبة
الكيبل
مبروووك
تحقيق الهدف الأول والثانى 65 نقطة ربح
ان وصل السعر الى الفايبو 38% البرتقالى 6331 يجب الحذر من الإرتداد
لوجود خط منتصف على ال 4 س بمعنى يمكن تعديل الهدف الى 6335-6340 أو احمى الصفقة كما هو متفق عليه
Printable View
تحية طيبة
الكيبل
مبروووك
تحقيق الهدف الأول والثانى 65 نقطة ربح
ان وصل السعر الى الفايبو 38% البرتقالى 6331 يجب الحذر من الإرتداد
لوجود خط منتصف على ال 4 س بمعنى يمكن تعديل الهدف الى 6335-6340 أو احمى الصفقة كما هو متفق عليه
كسر العسر للقنوات الزرقات بعد وصوله عكس صفقة الرينج ؟ نبيع ولا نستني اشارة عاكسة عشان ندخل من الرينج؟
تحية طيبة
مبرووووك
تحقيق 95 نقطة ربح
لكل من دخل صفقة بيع الكيبل
تحقيق كل الأهداف ولله الحمد
تحية طيبة
الكيبل والرينج
السعر تخطى ال 150 نقطة
ولكن الشمعة لم تكسر الرينج ولا الفايبو 38% ولم تغلق اسفلهم
اذن ننتظر سلوك سعرى او انتظار الكسر
وان ارتد الى الأعلى لا تحزن على الصفقة
هل ان الاوان للدخول مع الرينج لليورو دولار ولا لسه ... ارجوا الافاده لاني لم اشتغل علي اليورو دولار رينج قبل كده
رمضان كريم وكل عام وانتو بخير
هما الشباب فين - احمد5 ومعطي و tsx و واد زمان وحلموس وزيلينكو وكيكو سيلير
اتمنى انهم بخير يا رب
تحية طيبة
الكيبل
هذا سلوك شراء
كيل ذى سيلر ولكن غير مثالية
واليورو دولار كيل ذى سيلر
وممكن الشراء من اسفلها بهدف صغير 25 نقطة وعند العودة لملامسة الفايبو مرة اخرى
مشكورة استاذة انصاف
علي فكرة انا بتابعك من بعيد الفترة الي فاتت عشان ما اعملش زحمة مشاركات قبل ما اخلص من الدراسة للاستراتيجية نفسها والحمد لله خلصت
وسابدأ التطبيق معكم ارجو ان يتسع صدرك للمستجدين امثالي
جعل الله لك عن كل حرف الف الف حسنة ببركة هذا الشهر الكريم
مبروك للجميع
:eh_s(7)::eh_s(7)::eh_s(7):
ألف مبرووووووووووووووك الارباح اليوم :)