اقتباس:
اكيه .. اعرض مالديك .. أنا معنديش مانع نشوف الاخوان ..
ليس لدي شيء أعرضه , ما زلت أتعلم و أنتقد الفرص حتى أتعلم أكثر :0016:اقتباس:
اعرض مالديك
Printable View
اقتباس:
اكيه .. اعرض مالديك .. أنا معنديش مانع نشوف الاخوان ..
ليس لدي شيء أعرضه , ما زلت أتعلم و أنتقد الفرص حتى أتعلم أكثر :0016:اقتباس:
اعرض مالديك
المعذرة أخي محمد عسيل .. بارك الله فيك وأشكرك مرة ثانية
من مدينه نصر يا دك
والله انتى نواره الورشه يا انصاف
ياباشا انت مهندس الفوركس حاليا
وانت يا محمد ينطبق عليك مثل : اعطى العيش لخبازه
يا اخوان الباوند على وشك كسر القناة الحمراء ع الساعة
والزرقاء ع 4 ساعات والاتجاه صاعد على جميع الفريمات
السلام عليكم ورحمة الله
اخواني هل هناك منصة بنفس توقيت التريد و لكن ياريت تكون بتقفل الساعة 11 يوم الجمعة مش زي التريد اللي بتقفل الساعة 10 يوم الجمعة
انستا فوركس فيها الميزة دي بس فيها مشكة تانية برضه
فياريت حاجة غير التريد و انستا
علشان محضرلكم مفاجأة هتعجبكم قوي قوي قويييييييييييييييييييييييييييييي
صباح الخير اخي عصام صباح الخير للجميع
المنصة الي اشتغل بيها fxdd تسكر عل ساعة 11:00
http://global.fxdd.com/ar/download.html?no_cache=1
المفاجأة هي اني هانزلكم هنا صور الباك تست للقنوات للعملات اليورو و الكيبل لمدة سنة للخلف
علشان تدرسوا براحتكم اشكال القنوات و علاقتهم ببعض و التوليفات المختلفة للقنوات مع بعضها
و فيه قي مفاجأة تانية من بتوع (((( التشتيت ))
و انا قاعد كدة مع نفسي قلت لما اجرب ارسم لقنوات علي فريم الاسبوع و الشهري و بصراحة لقيت انهم مفيدين جدا ارجو انكم تجربوهم
يبقي كدة احنا راسمين القنوات علي الساعة و اربع ساعات و يومي و اسبوعي و شهري
و ليا طلب اعتقد انه هايفيد قوي بس محتاج حد شاطر في البرمجة
مطلوب مؤشر الرينج زي اللي بنستعمله علي الساعة بس عايزين نسخة تشتغل علي فريم الاربع ساعات و نسخة علي الديلي و كمان نسخة للأسبوعي الاسبوعي
و مطلوب مؤشر الفيبو بس برضه نسخة للاربع ساعات و نسخة للديلي و نسخة للأسبوعي
و علي فكرة اعتقد الحاجات دي لو اتعملت هاتكسر الدنيا
ايه رأيكم
اخي زيلينكوwindsor ممتازه
بخصوص طلبك فا الاخ عمرو التابعي بارك الله فيه عنده مؤشر الرينج وتلاقيه في هالرابط
https://forum.arabictrader.com/t125592-8.html
منتظرين نتائج الباك تست على احر من الجمر وتكون عملت لنا خدمة العمر يا زيلينكو
بارك الله فيك