مساء الخير على الجميع
هو في خبر يا شباب ؟؟؟
لان هذا الهدوء عادة اللي يسبق العاصفه
Printable View
مساء الخير على الجميع
هو في خبر يا شباب ؟؟؟
لان هذا الهدوء عادة اللي يسبق العاصفه
والله يا حكيم الساعه 4 مساءا ؛؛ بس الواحد ساعته البيولجيه مش مضبوطه :)
الأخبار الساعة 2:30 معملتش حاجة, فاضل دلوقتي حديث الباشمهندس برنانكي باشا
يا رب يا كريم
و هيخلص الساعة كام ؟؟اقتباس:
الأخبار الساعة 2:30 معملتش حاجة, فاضل دلوقتي حديث الباشمهندس برنانكي باشا
يا رب يا كريم
تحية طيبة
فرصة للخروج على الزيرو
من اليورو دولار لم يفضل ذلك
اخرج على صفر من الكابل, ولا فيه امال للنزووول؟؟؟؟؟؟؟؟
خرجت على الصفر المتيين بتاع كل يوم ههههه
أنا حاسس أن أنا أدمنت الصفر ده, أنا كل يوم افتح صفقة و افضل متابعها 6 ساعات مثلا و هي بتتحرك من موجب لسالب لموجب وهكذا و في الاخر اغلقها على صفر هههههههههه
على فكرة ياشباب مع احترامي للجميع انا بدات احس ان (بعض الناس) مشعاجبها حاجة
لما الاخت انصاف او اى شخص يقول رايه الدخول من هنا تلاقي كذا واحد يروح كاتب ليه دخلت من هنا ده اليومي او 4 ساعات مشعارف ماله
ولما مندخلش تلاقي تلاقي ناس تانية تقولك ليه مدخلتوش ماهو كسر على الساعة
لدرجة اني اول مرة او من المرات القليلة الى اشوف الاخت انصاف بتقول اخرجوا على الزيرو لاني حاسس انها زهقت
ههههههههههه
تاكدوا ان معظمنا قبل ما بيضع شئ هنا بيبقا بص على الساعة و4 ساعات والديلي وبعدها بيقرر والباقي على الله والسوق ملهوش كبيرررر
انا حبيت انبهكم بس عشان حاسس ان الاخت انصاف حيجيلها وقت وتتخنا وتسيبنا وهذا ما لا نرجوه
ادعو معايا شمعة الديلي علي الباوند تقفل فولنج علشان نبيع بكرة بقلب جامد