رد: شموع الساعة 13 للمجنون
رد: شموع الساعة 13 للمجنون
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سمير صيام
اخى الخيال الملفات المرفوعة صغيرة الحجم تقدر تحطها كمرفق فى المشاركة ولا داعى لرفعها على مراكز رفع مؤقتة وتحذف منها بعد فترة ومادام المنتدى يقدر يرفعها
ابوسمرة صباح الفل من امس التريد كل ما اضع فيه اى مؤشر رافض تماما ينزله على الشارت على الرغم انه فى مساحة كبيرة بمكان الانديكتور،،،
رد: شموع الساعة 13 للمجنون
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عبده المصرى
ابوسمرة صباح الفل من امس التريد كل ما اضع فيه اى مؤشر رافض تماما ينزله على الشارت على الرغم انه فى مساحة كبيرة بمكان الانديكتور،،،
صباح الخيرات
عندك طريقتين
الاولى تنسخ نسخة تانية من ال تريد وتضع فيه المؤشرات المستخدمة فقط وسيب التانى فيه الباقى
التانية امسح المؤشرات الغير مستخدمة وهتلاقيه يشتغل ان شاء الله هو بس جاله تخمة من كتر المؤشرات فيه وحصلت معايا قبل كده
رد: شموع الساعة 13 للمجنون
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abdou
اخى والله اعلم يوجد خطأ فى حساب المؤشر للبيفوت برجاء مراجعتة
شاكر لك تعبك واهتمامك
تحياتى واحترامى
يا جماعة الخير من فضلكم راجعوا مؤشر البيفوت عشان ابدأ التيست
منور الموضوع يا استاذ عبدة المصرى
تحياتى واحترامى
رد: شموع الساعة 13 للمجنون
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة alkhayyal
نسيت الطريقه ياأخ سمير.
راجع المشاركة دى
https://forum.arabictrader.com/624529-104-post.html
رد: شموع الساعة 13 للمجنون
احنا الان على الشمعة رقم 13 مظبوط ارجو الرد؟
رد: شموع الساعة 13 للمجنون
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سمير صيام
صباح الخيرات
عندك طريقتين
الاولى تنسخ نسخة تانية من ال تريد وتضع فيه المؤشرات المستخدمة فقط وسيب التانى فيه الباقى
التانية امسح المؤشرات الغير مستخدمة وهتلاقيه يشتغل ان شاء الله هو بس جاله تخمة من كتر المؤشرات فيه وحصلت معايا قبل كده
انا عارف الكلام ده مش بقولك فيه مساحة كبيرة خالية طيب شوف المؤشر بالمشاركة بالصفحة التى قبل دى تقريبا مشاركة 156 نزلته على التريد والميتا والانتر بنك ولم يشتغل على اى منهم كذلك مؤشر الاخ خيال وكذلك مؤشر البايفوت بصراحة غلبت ،،،
رد: شموع الساعة 13 للمجنون
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abdou
يا جماعة الخير من فضلكم راجعوا مؤشر البيفوت عشان ابدأ التيست
منور الموضوع يا استاذ عبدة المصرى
تحياتى واحترامى
اهلا عبود اخبارك يازعيم،،،
رد: شموع الساعة 13 للمجنون
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mshrief
احنا الان على الشمعة رقم 13 مظبوط ارجو الرد؟
يا جماعة حد يرد عليا
1 مرفق
رد: شموع الساعة 13 للمجنون
الملفات في المرفات
1- للشموع
2 - مؤشر
تسلم با اخ سمير.
رد: شموع الساعة 13 للمجنون
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mshrief
يا جماعة حد يرد عليا
ايوة مظبوط
رد: شموع الساعة 13 للمجنون
السلام عليكم
بارك الله فيكم اخواني على هذا الموضوع الرائع والجهد الكبير
عندي سؤال ارجو الايضاح بارك الله فيكم
هل الصعود او النزول بكون بالشمعه التاليه مباشره للشمعه 13-23 وعلينا الخروج بمجرد انتهائها ام انها تمتد لعدة شمعات ارجو البيان واذا كانت تمتد لاكثر من شمعه فكم شمعه تمتد:016:
وهل الصعود او النزول يكون بالشمعه التاليه مباشرة الا ممكن تعاكس القاعده وبعدين تذهب الى هدفها بالشمعات الي بعدها:016:
ارجو ان اكون قد اوضحت قصدي وارجو البيان
وجزيتم كل خير:eh_s(7)::eh_s(7)::eh_s(7):
رد: شموع الساعة 13 للمجنون
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عبده المصرى
انا عارف الكلام ده مش بقولك فيه مساحة كبيرة خالية طيب شوف المؤشر بالمشاركة بالصفحة التى قبل دى تقريبا مشاركة 156 نزلته على التريد والميتا والانتر بنك ولم يشتغل على اى منهم كذلك مؤشر الاخ خيال وكذلك مؤشر البايفوت بصراحة غلبت ،،،
جرب تنزل نسخة جديدة فى فولدر تانى وحط بس المؤشرات الجديدة هتلاقيها اشتغلت ان شاء الله
رد: شموع الساعة 13 للمجنون
النتيجة بالموجب اذا الاتجاه صعود
رد: شموع الساعة 13 للمجنون
طيب الأن شراء حسب الطريقة صح ولا غلط