ربنا يخليك على راسي والله يا احمد
Printable View
أنا لسه صاحى و فتحت الشارت لقيت صفقه ع اليورو و واحده ع الباوند نيوزيلاندى ...
دخلتهم و ربنا يكرم إن شاء الله
حمد الله على سلامتك يااستاذ احمد ،، ربنا يشفيك ويعافيك يارب
هل من اخبار على دودو مدة هده لم نراها في الورشة
سلام عليكم و رحمة الله و بركاته أتمنى تكون يا شباب بالصحة و العافية مع تمنياتي بالشفاء للأستاذ معطي
كل الشباب موجود إلا إسلام اللي عامل شغل جامد هو و زهير في غيابك يا أستاذ معطي ساعدوني كثير ربنا يرزقهم من حلاله