الاول الشركة وبعدها بقى اطمع فى توصيات
Printable View
newforex nordfx fbs xm dmmfx كفايه مش هقول تاني عارفك وانتي عارفاني :013:
صباحكوا بيضحك واجازة سعيدة وايه المفجأة يا ريس القريبه .. اووووووووووعى تقولى العرض والطلب:0016:
مساء الخير عليكم جميعا
اجازة سعيدة ومفيدة انشاء الله
ماهي التوقعات لليورو دولار للاسبوع القادم عنديعقد بيع 1.1220
صباح الخير استاذ معطي.......انا كنت بامسح الورشة من الاول للتعلم........بس وقفتني المشاركة دي ......بينك وبين ملك الفرص....بالمناسبه هو فين؟لعل المانع خير....ملاحظتي ومش عارف صح ولا غلط.....ان ده نموذج الفراشة....والفرجن القوي كمان.....بس استغربت من ان حضرتك مردتش عليها علي الاساس ده ودخلتها كمان تقليدي جدا.....بيع هدف ثم ستوب.....هل ده علشان كانوا في البداية ومحبتش تلخبطهم ولا دي مش فراشة وانا فاهم غلط....استاذ لو كانت فراشة التصرف المثالي ايه؟.....شرا مباشر.....ولا ممكن اخد الاتنين(بيع تقليدي بطريقتي وعيني علي الشرا علي حسب نموذج الهدية الفراشة)............شكرا
مساء الخير احبتي جميعاً
ان شاءالله sooooooon هذه فيها فلترة للاستراتجية جامدة
رغم ان توقعي هو وبنار للعرض والطلب اللي منتظرينه من بعد الوبنار الاخير
اخي حسام
مساء الخير
ياليت ترفق شارت للحالة اللي تتكلم عنها
شوف اليوم اللي تم النقاش فيه والساعة اللي حدث فيها التقلب هذا
الاخ ابراهيم ملك الفرص للاسف احيانا يدخل واحيانا ظروفه لا تسمح له
والله مشتاقين له كثير وجميع الاخوة والاخوات
مسائكم جميل گ جمال ارواحكم الطيبة