السلام عليكم
صباح الخير و صباح الامل و التفاؤل
صباح الايمان
صباح اخضر و مكاسب و ارباح ان شاء الله
Printable View
السلام عليكم
صباح الخير و صباح الامل و التفاؤل
صباح الايمان
صباح اخضر و مكاسب و ارباح ان شاء الله
تابعو اليورو وبعد الاغلاق نشوف رايح فين
هو المجنون مش متداخل؟.......ولا ايه يا دودو.......عندي متداخل بقوة
السلام عليكم صباحكم عسل
انا دخلت اليوزي شرا ايه رايكم
السلام عليكم ونتمنى اسبوع جيد للجميع وللقائد معطي ,
بالنسبة للمجنون الموفينغات اراها متداخلة وحسب " طريقتي " يفضل عدم الدخول ...
السلام عليكم
بالنسبة للمجنون على اليومي لامس خط 150 مرتين وعمل شمعة انعكاسية يعني انتبهو من الدخول حاليا سواء شرا او بيع
انا عيني على اليورو ين وماوي اخدو شرا بس حصبر الاغلاق
الكيبل متابعة
صحيح على اليومي لامس خط 150 مرتين لكن ممكن العمل على اليومي حسب "طريقتي "
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته صباحكم بيضحك
متابع معاكم اليورو والكيبل والقطر ولليوكى ...