ان شاء الله خير و يا رب يتتكرر نفس السيناريو
Printable View
=============تقرتر الشمعة 10 ===========
الكيبل ...... مفعل { وصل لحالة التشبع ,,, الناس اداخل الكيبل يستحسن اغلاق الهدف الاول }
المجنون....... تداخل المفونجات ’’’’’ لا دخول
اليورو ........ مفعل
القطر ...... لا دخول
اليوزي..... لا دخول
++++++++++ تحت الاختبار +++++++++++++
الكندي{اليورو كندي } ...... لا دخول
اليوفي ...... لا دخول
==========================================
هده ليست توصية كل مسؤول عن حسابه
ادا لم يتوافق تحليلك مع تحليلي فلا دخول
شكرا يا جبور....الله ينور
اليورو عمل انسايد بار ابتلاعية بيعية
مش عارفة العيب كان فى الفقة ولا احنا اللى دخلنا غلط
صباح الخيرات يااغلى شباب بااحلي ورشة
اسبوع موفق للجميع باذن الله
السلام عليكم /
أين الانسايد بار و الابتلاعي !! .. أستاذ / جابر . لا وجود لهما .اقتباس:
الكندي{اليورو كندي } ...... نمودج كامبو محترم { انسايد بار + ابتلاعية } متاح شراء
اليوفي ...... لا دخول
في اعتقادي الشخصي هو رجع يعمل اختبار للمنطقة العرض و الطلب و اتمنى يتممها و يطلع للفوق من تاني
مادم ارتداد من خط المفونج لو ان شاء الله خير
الايشن الكيبل و صل لمنطقة العرض و الطلب و ارتد من تاني للاسفل
احلى صباح على اجمل ورشة واحلى اصدقاء
صباح الفل
صباح الخير ......واسبوع مربح يا مايسترو.....ولكل الاعضاء