قاعد تجرب فى مؤشرات انت ملكش حل بتفكرني ببدايتي بالفوركس
مكنتش سايب حاجة الا وجربتها يازهير
بس كدة انت صح الله ينور عليك جرب واتعلم وخد وقتك وحتوصل باذن الله .
بس المهم متديش نفسك فرصة تضيع وقتك على الفاضي يعني المؤشر او التحليل الى تلاقي نفسك مضافلكش جديد خلاص سيبه ومتتعبش نفسه فيه
وانا معاك باى مساعدة
الى انت مركبوا ده مؤشر الماركت بروفايل
غير جيد كبر دماغك منه

