الحمد الله انا اخدت 15 نقطة و خرجت من الصفقة
تحياتي
Printable View
اليورو ين فرصه بيع الان والهدف 30
الشباب الى داخلة الكندي ين.. كدة احتمال كبير ينزل
يفضل الخروج الان على اى مكسب وعدم انتظار ضرب الهدف:eh_s(7):
المرتد من موفينغ اكثر من مرة
الملف المرفق 439866
المرتد من خطين موفينغ
الملف المرفق 439867
المرتد من الموفينغ الازرق الاخير
الملف المرفق 439868
هذه هي مناطق الدخول الامن اخي
يا نهار ابيض، انا لسة واخد بالي من ردودك على مشاركاتي حالاً :)
الف شكر يا ا/معطي على اهتمامك. معلش يا باشا سامحني انا لسة مبتدئ في المنتديات و المتابعات. إنتوا زعلانين من قلة صفحات المشاركات وانا حاسس اني في حفلة صاخبة جداً و مش ملاحق او مش متعود لسة :)
جاري معاينة شمعة 22 للفهم.
و الله اعلم
احتمال كبير ., ان الترند الهابط منذ يوم الجمعة الماضي على زوج اليورو دولار ( يكسر اليوم )
برجاء التعامل بحذر شديد مع الزوج
تحياتي