Printable View
معاكم
اقتباس: المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Abo-Abed-Elrahman لو حصلت كدا تبقى فرصة نار والزوج شكله هيبقى جامد معانا واهدافه كبيرة وكمان ستوباته كبيره هههههههههههه اهداف 40 و200 واستوب 80 زي ما معطي قال بس هي تظبط
اخبار ال gbp/nzd ندخل شراء ؟
اقتباس: المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamed_arch2003 اهداف 40 و200 واستوب 80 زي ما معطي قال بس هي تظبط انا دخلت البوزي شراء
اعتقد راح يكون نايم او عندو شغل ان شاء الله كل خير و ما في شي اقتباس: المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamed_arch2003 حد عنده اخبار عن استاذ معطي ياجماعة هل قال انه هيتاخر اليوم ولا حلجة عادة كان بيدخل الساعة 12 بس اليوم متاخر شوية ربنا يطمنا عليه ان شاء الله
لا يوجد مفتاح دخول اقتباس: المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamed_arch2003 انا دخلت البوزي شراء
اخوان نقسم العقد لنصين اذا تدخل ازواج ب 0.1 راح تدخلون ب 0.05 اقتباس: المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamed_arch2003 اهداف 40 و200 واستوب 80 زي ما معطي قال بس هي تظبط
اقتباس: المشاركة الأصلية كتبت بواسطة zuher ali لا يوجد مفتاح دخول البوزي = باوند نيوزلاندي انسايد بار مرتده من موفينج ازرق
اقتباس: المشاركة الأصلية كتبت بواسطة zuher ali اخي انت شوف ساعة كم بلمنصة و كم ساعة عندكم راح تعرف فرق ساعات لا أنا عاوز توقيت زهير و انت تجادلني ,,, يا عم أنا عاوز توقيت زهير ,,, :mad_argue: لوووووووول بضحك معاك خووووي
اقتباس: المشاركة الأصلية كتبت بواسطة zuher ali اخوان نقسم العقد لنصين اذا تدخل ازواج ب 0.1 راح تدخلون ب 0.05 صحيح نصف الكمية المعتادة
اقتباس: المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamed_arch2003 اهداف 40 و200 واستوب 80 زي ما معطي قال بس هي تظبط ربنا يسهل بس أستاذ معطي مختفي اليوم
شكلي نسيت الانسايد صحيح اخي بس يجوز فرصة كانت بعد اغلاق ساعة 7 بن بار نرتد من احمر اقتباس: المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamed_arch2003 البوزي = باوند نيوزلاندي انسايد بار مرتده من موفينج ازرق
اقتباس: المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamed_arch2003 انا دخلت البوزي شراء وانا كمان
و لا يهمك اخي ا في شي بدك :boxing: اقتباس: المشاركة الأصلية كتبت بواسطة marou49 لا أنا عاوز توقيت زهير و انت تجادلني ,,, يا عم أنا عاوز توقيت زهير ,,, :mad_argue: لوووووووول بضحك معاك خووووي
لو ننتظر احتمال يكون بن بار مرتد اقتباس: المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamed_arch2003 البوزي = باوند نيوزلاندي انسايد بار مرتده من موفينج ازرق