يا صاحبى عندى ظروف منعانى أدخل ... بس إن شاء الله معاكم الفتره القادمه ... و خلاص هانت كلها أسبوعين بالكتير و من 8 الصبح هتلاقينى قدام الشارت و فى الورشه :) :) كل سنه و أنتم جميعا طيبين و ربنا يتقبل رمضان منكم و منا ... بجد إحنا ماشوفناش بعض بس بقينا أصحاب و بنسأل على بعض و دى أحلى حاجه فى الورشه .. ربنا يكرمنا جميعا

