انا عن نفسى هسيبها
Printable View
ربنا يسهل انا حاسيبها
الملكى بيعمل شمعه بن بار لم اكتملت ندخل شراء ولا ايه رايكو
انا بصراحه خايف ادخل شراء على الملكى ليكون هو كمان فى منطقه عرض عايزين حد يفيدنا
طيب يا جماعه فى حاجه لو سمحتوا ياريت الناس القديمه تفيدنا فيها اليوزى دلوقتى مع اغلاق الشمعه حايكون كون شمعه ابتلاعيه شراعيه يعنى حايطلع مش حينزل صح ولا انا غلطان
بالنسبة الي اليوزي
لازال مفتوح يا هدف يا الستوب
و الله اعلم