الشارت مشظاهر يازهير
Printable View
ألف سلامة عليك أخي الاستاذ / أحمد معطي
ربنا يعجل لك الشفاء ...... شفاءاً لا يغادر سقماً
تصبحون ع خير جميعا بكرة نذهب لصيد
السلام عليكم جميعاً،
صباح الخير ا/معطي، و ألف سلامة عليك،
انا احمد البغدادي، و يمكن دي اول مرة أشارك في forum في حياتي، و إنشاء الله هحاول التزم بالمشاركات قدر الاستطاعة.
الصراحة يا ا/معطي، المشاركة دي مش مرتبطة بالموضوع، و بأعتذر لحضرتك و للجميع عن خروجي عن صلب الموضوع و تشتيت الانتباه،،
انا بس حبيت ابلغ حضرتك إنّو الناس بتدعيلك منغير ما تعرف حضرتك شخصاً او حتى تجرب طريقة حضرتك في بعض الأحيان، و ده بدون علمك! منغير ما تظهر الناس دي ليك بمشاركة هنا او غيره.. و ما احلى و أمتع على نفسك من دعوات ناس ليك ماتعرفكش اصلاً، لمجرد الخير اللي حضرتك بتعمله بشهاده ناس شاركت الموضوع بتاع حضرتك معايا و انا تباعاً لناس اعرفها، و اغلبهم مش من محبي ال forums و المشاركات.
و انا واحد من الناس دي، بس حسّيت إنّو واجب عليا اني ابلغ حضرتك بالشهاده دي لأنها مش بس مني لكن كمان من آخرين دعولك قصادي،، و كمان حسّيت إنّو اقل شيء ممكن الواحد يقدمهولك هي شهادة حق و شكر لشخصك و مجهودك.
أتمنى لك الشفاء العاجل انشاء الله و ربنا يكتر من امثالك و من حب و دعوات الناس ليك.
شباب ممكن تفدونني عن الشمعه الي تتكون الان على المجنون هل هي شرايه ام بيعيه
السلام عليكم
ياخوان من لدية الخبره في مؤشر ADX وعمل معادلاتة على الاكسل
واكون له من الشاكرين
انا حقيقة جربت كثيرا
ومثال على ذلك طبقت ماجاء في هذا حرفيا وكانت النتائج مختلفه ولا اعلم هل الاستخدامات والطرق تختلف ام ماذا
http://stockcharts.com/school/doku.p...onal_index_adx
السلام عليكم استاذ احمد
الحمد لله على سلامتك مقدر ومكتوب لك من الله ربي يشفيك من كل تعب ومرض
صحتك عندنا اهم من كل شي ولازم تنتبه لصحتك اكثر ولاترهق نفسك هذه الايام
طمنا عنك كل ما لقيت فرصة وتواجدت بيننا
والحمد لله الورشة فيها تلاميذك ما يقصروا اطلاقاً في تقديم المستعدة اقتدأ باسلوبك المعطئ
يارب تكن بخير وبصحة وسلامة وتشفيك الله من المرض عاجلاً غير آجل
امين
السلام عليكم يا شباب
فرصه بيع امن على المجنون ... توكلت على الله ودخلتها