يا دودو قولي لزهير يخف شزي عن السوق لأني حاسس مش عارف اجيب و لا سنت شكلو عمل واخد و جاي في السوق و بيلم كل سنت زي سوبر ماريو :AA:
Printable View
اظن يادودو والله اعلم ان نموذج الفراشة لازم يكون ديل الشمعتين دول يكون اطول من كدة شوية
شمعتين بجسم كبيثر وديل طويل - معطي قال كدة
كمان بيكونوا في اتجاه واحد وتيجي شمعة تالتة بعكس اتجاههم
شوفي المشاركة ده
https://forum.arabictrader.com/t221331-377.html
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
هل دخلتم على زوج ما السوق تحرك بقوة هدا الصباح
شكراً أخي Jbryns
واسمح لي بإلقاء نظرة على الشارت المرفق
بصراحة يا مارو زهير يستاهل الدولارات هى اللى تيجى لحد عنده
علشان هو اكتر واحد فينا بيسهر وبيجتهد واوقات بيطبق باليومين
فانتا لازم بقى مارو ما ترشقش جوا الحساب بتاعو
متلخمهوش
سيبو علشان يعرف يعد
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
قال يعنى كده انا مش بقر
بالظبط
ماهو ده الدعم
منطقة يصل عنها السعر ثم ترده لاعلى
انما الطلب مفهومه مختلف شوية
ممكن تراجع الفيديو بتاع العرض والطلب والفرق بينه وبين الدعم والمقاومة اللي وضعه استاذ معطي من قبل
ده لينك المشاركة
https://forum.arabictrader.com/t221331-577.html
أرجو إلقاء نظرة على الشارت المرفق وتوضيح الصواب من الخطأ إذا كنت مخطيء
الرجاء إلقاء نظرة على الشارت المرفق
وتوضيح مدى صحة قراري فيه
المرجو مراقبة زوج بوزي بعد 50 دقيقة من الان