ههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
معطي
الكيبل صعد 20 نقطة ابن اللذينه :0006:
Printable View
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
معطي
الكيبل صعد 20 نقطة ابن اللذينه :0006:
صفقة الاسترالي دولار هذه ممكن ندخلها بيع على نموذج الفراشة اللي شرحه الاستاذ احمد في الوبنار البارحه
bomkra sa3a kam tekoono metgm33en 3lshn atab3
بصي يانورين انا شخصيا قفلت كلوا عشان تعبت ومحتاج ريست ذهني ويدوي.. عشان ايدي وقفت من كتر الكتابة ههههههههه
الورشة وصلت اكثر من 600 مشاركة اليوم.. رقم خيالي
بس الى بنعمله كالعادة
هدف اول يضرب
بنقرب ستوب الهدف الثاني لنقطة الدخول لضمان ربح الاول فى جميع الحالات
فكملوا انتم براحتكم .. مشحتخسروا حاجة اصلا لو ضرب صفر
او تقفلوه على ربح محترم مرضي بالنسبالكم
المهم في مكسب
الله ينور يا صديقي ممتاز جدا ان شاء الله نتابع معاكم
استاذ معطى انا متابع الموضوع فى البداية لكن فى صمت و قريت المشاركات للصفحة 150 و تعبت و قلت اتابع معاكم من الاخر خصوصا ان حضرتك قلت اللى متابعش من الاول يقرأ المشاركات و يتابع معانا .. حضرتك انا لاحظت فى صفقات اليوم هدف تانى مختلف مثلا كان 30 نقطة بدل ال 150 نقطة .. هل دى اهداف جديدة معتمدة و لا حضرتك خرجت من الصفقة بناءا على نموذج انعكاسى او ماذا فى صفقات الكيبل و اليوزى .. ثانيا هو حضرتك شرحت استخراج مناطق العرض و الطلب فى الويبنار و لا ايه .. انا ملاحظ ان ماشاء الله فى ناس كتير عارفاها و حضرتك مشرحتهاش فى اى فيديو لسه .. ثالثا هل الستوب بتاعنا لسه زى ما هو 60 نقطة و لا لا ؟! رابعا ما هى الازواج المعتمدة ؟! .. كان فى اخ كريم شارك و كان عامل ملخص بكل الملحوظات اللى حضرتك قلتها حضرتك ممكن تدلنى على المشاركة بتاعته ..اتمنى حضرتك تجمع اى ملحوظة و لو ضعيرة و تحطها فى فهرس الموضوع .. اسف للاطالة و ازعاجك