الحمدلله رب العالمين ومبروك الارباح للجميع
نراكم غدا ان شاء الله
Printable View
الحمدلله رب العالمين ومبروك الارباح للجميع
نراكم غدا ان شاء الله
الحمد لله فيما رزق الواحد يقفل الشارت ويروح ينام شويه
يوم رائع والحمد لله
الملف المرفق 436770
بوووووووووووووم
ضرب الهدف اليوووزي 30 نقطه
شباب أيه رأيكم ببيع الأسترالي دولار, انا شايفو فايت على تشبع شراء وصاب نقطة دعم قوية 0.7765
أيه رايكم ؟
جزاك الله خير استاذ احمد
استراتجية مميزة ومريحة
حتى توقيتها ممتاز يعني خلاص بعد الساعة 6 بتوقيت مكة المكرمة نقفل كل الاوردرات
والجميع يرتاح من دون تفكير في صفقه مفتوحة او وجع دماغ
يعطيم العافية احبتي
الملف المرفق 436771
الحمد لله والشكر تمام اوى كده
بس مجرد سؤال علشان اتاكد بس
مش المجنون المفروض الدخول من الشمعه اللى معلم عليها صح ولا لا
أستاذ أحمد و الأخوة الأعزاء: سلم الله عليكم..أنا سجلت في المسابقة و هنا رابط الموضوع:
https://forum.arabictrader.com/t223000.html#post2950234
إنشاء الله حاخد أجازة فرمضان عشان أتمكن من متابعة الورشة الرائعة دي وشارك معاكم بشكل أفضل إنشاء الله