و الله لازال عندي مشكل في الاختصارات الازواج يا سمير شكرا
Printable View
و الله لازال عندي مشكل في الاختصارات الازواج يا سمير شكرا
الباوند كندي مبرووووووك الهدف الاول
والمجنون في الطريق
بالنسبه للكيبل لم اخرج لان الشمعه اغلقت فوق خط الموفنج 21
Se7en_mo الحمدلله شكلك قديم فالورشه وفاهم اكتر مننا ممكن تفيدنا وتساعدنا شوي بمعلوماتك لاني للحين لا عارف اطلع فرص ولا عارف اعرف مفاتيح الدخول وبقالي 3 ايام بصحى معاكم وبقفل معاكم ومش عارف استفاد
سؤالي الاول لو تكرمت وتساعدني
شو مفتاح الدخول يلي كان على المجنون واسباب الدخول
مبروك الهدف لكل اللى دخلو الباوند كندى ... فى إنتظار الهدف ع الكيبل
ايه رايكم في EUR/CHF
شمعة ابتلاعية 35 وبدأ تكوين شمعة صاعدة 10
حاولو تخرجو على اى نقاط قبل موحد الاخبار على الباوند
الساعة 10ونص بتوقيت مصر
احنا كل صفقاتنا النهاردة على الباوند
مبروووووووك هدف المجنون للي دخلو
فاضل معانا الكيبل
سمير ممكن
ان تضع لنا اختصارات االزواج و رمزها هنا لتفادي اللخبطه
شكرا مسبقا
:0016: