دودو وايمان
فكرة نعمل تجمع فى مقر المتداول العربي.. للاسف بلغوني دلوقتي مشحتنفع
لان المكان مشحينفع ياخد عدد كبير :Emoticon1:
Printable View
دودو وايمان
فكرة نعمل تجمع فى مقر المتداول العربي.. للاسف بلغوني دلوقتي مشحتنفع
لان المكان مشحينفع ياخد عدد كبير :Emoticon1:
واووووووو الورشة عدت 10 الاف مشاركة :18:
حى على الصلاة
الظهر وجب ياجماعة
يا جماعه سؤال بخصوص التريلنج ستوب ،، هل لو انا عامل تريلنج ستوب 30 نقطه معنى كده ان كل ما السعر يتحرك نقطه الستوب كمان يتحرك نقطه و للا كل ما السعر يتحرك 30 نقطه الستوب يتحرك 30 نقطه مره واحده وراء السعر ؟؟