اوكى اتفضل ياموحة
Printable View
بشتغل كدة
لكن طبعا بحط الارقام اول ما افتح الصفقات علشان ميكونش السعر اتحرك كتير
وباشيك لما بقف بالماوس على خط الهدف والاستوب في الشارت لو طلع اقل او اكثر شوية بحركة بالماوس لفوق او تحت حسب عدد النقاط الناقصة
الملف المرفق 438659
مشكلتي بقة لما اكون داخل من الموبايل او متابع من الموبايل مش بعرف احط لا هدف ولا استوب بفتح الصفقة واستني لما ارجع لاقرب كمبيوتر واحسب واحط الهدف والاستوب
معطى باشا انا كان عندى استفسار حضرتك فى تحليلك امبارح من خلال الاخبار قولت انه ممكن يحصل جاب وفعلا حصل ممكن نعرف استندت على ايه فى التوقع ده
الملف المرفق 438661
هو أنا بس اللى بشتغل بالطريقه ديه ولا إيه ؟؟
:016::016::016::016:
متابعه يوزى
الملكي قفل الفجوة و ارتد من ااموفنج اﻻزرق بانسايد بار
ايه رايك يا زعيم
أنا دخلت يوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووززى
عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااا