كنت بتفرج على لعبة ابلييس :0016:
رمضان يخلص بس وحصحى زى زمان بدري يامحمد
Printable View
هو مش لسه صبح برضوا...
صباح الخير عالناس الصحية و عالناس الي لسه نايمة ...
:AA:
ا معطي صباحك فل
بالله راجع شمعة 10 في اليوزي والمجنون
احنا دخلنا عليهم
وشوف دخولنا كان صح ولا لاء
لان المجنون جاب الهدف واليوزي ضرب استوب فلو كان في حاجة غلط في اليوزي عرفني الغط في الدخول ايه؟
ايه الرأى ؟؟؟ نتكل على الله فى بيع الزعيم و للا ايه ؟
تسجيل حالة اختفاء لايمان
اين انتى يا ايمو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟