[QUOTE=mohamed_arch2003;2960774]ايوة
داحنا هنفرفشووووووووووك
وده سي حسب الله جوزي[/QUOTE
عضتنى بنت العضاضة تقولش بنعملها معصية :0006:
Printable View
[QUOTE=mohamed_arch2003;2960774]ايوة
داحنا هنفرفشووووووووووك
وده سي حسب الله جوزي[/QUOTE
عضتنى بنت العضاضة تقولش بنعملها معصية :0006:
صباااح الخير على الجميع
محدش يقولي صاحي متاخر ليه ههههههه
متابعه للـ باوند أسترالى
أنا بصراحه مش من أنصار أى زوج فيه أسترالى و لكن الشمعه لو قفلت إبتلاعيه و مخترقه الموفينج هتبقى حلوه
نستنى و نشوف
ياااسلام لو اليورو راح للازرق وادانا مفتاح دخوول.. يبقافرصة زى الفل ان شاء الله
منها قفل الجاب ومنها راح للازرق دخول امن