لالالالالالالا ... من شكل الشمعه ديه هى بين بار صاعده لأن جسمها صغير و ظلها السفلى كبير و تقريبا مافيش ظل علوى و ملحوظه : البين بار مالناش دعوه بلونها اذا كانت هابطه ولا صاعده اللى يهمنا فيها ظلها و بس ... ارجو تكون المعلومه وصلت
ده بالنسبه للبين بار ...
أما بقه لو هنتكلم على الشارت ده بعينه فالبين بار ديه اولا شيطانيه .. ثانيا بتدل على الصعود و ده عكس الاتجاه نظرا لترتيب الموفنجات لذلك لا تداول على هذه الشمعه
لو فى اى إستفسار تانى أنا معاك على قد معلوماتى

