ههههههههههههههههه ماشى
Printable View
متابعة على القطر
سؤال للمره الثانية
هل شمعة المجنون مثل شمعة القطر متشبعة
ينفع ندخل اليورو ين
لايوجد فرص
القطر سكر بين الموفنقات لادخول
السلام عليكم يا أستاذ معطي
لو سمحتوا ممكن نعريف للاسماء الخاصة بالعملات اللي تستخدموا فيها في الورشة؟
و لكم جزيل الشكر
احنا ممكن ندخل الملكي لن دا مفتاح دخول ولا لا
الورشه بطل فيها أجواء حماسيه زي قبل
الورشه ولا السوق ؟ :D مش كنت تعمل بلايستيشن يا استاذ معطي وقت الفضاوه للشباب . لول
من قلة الفرص وتأثير الصيام
:mad_argue:
وانا ابحث عن فرص لقيت فرصة راحت عليه وكانت في قمة الرووعة وهي الباوند دولار - الكيبل
حقق هدفه الاول 30+ والهدف الثاني محقق للان 100+ :)
الملف المرفق 437154