يارب
Printable View
يارب
أحمد بيك..و الأخوة الأعزاء: صباح الفل..أنا سجلت في المسابقة و هنا رابط الموضوع. اسمه (Catch & Run) يشرفني زيارتكم.
https://forum.arabictrader.com/t222970.html
ورشه جميله والله اتعلمت منكم كتير
:::: مطلوب دعم معنوي ::::::::::
انا شايفكم اغلبكم دخلتوا المسابقة الحمد لله وربنا يوفقكم
1- مطلوب الى دخل المسابقة يحط رابط موضوعه هنا
2- مطلوب مننا كلنا ندخل نرد عليه في موضوعه ونعطيه دعم معنوي برد .. فكلنا اخوة .. وزى ما بدانا مع بعض فى الورشة كأسرة لازم نكمل كدة
وياااارب يوفقكوا وحد منكم يكسب وتفرحوني بقا
والله انت راجل محترم يا معطي وانا ابدأ بيكم...
https://forum.arabictrader.com/t222961.html#post2949750
تمام يا باشا
الملف المرفق 436732
الملف المرفق 436733
وبعدين ممكن تختار مكان هاي لو وهكذا شوف كده وجرب واحنا هنا لمسعدتك
هذا رابط المسابقة الخاص بي
https://forum.arabictrader.com/t222957.html#post2949736
اتمنى نتوفق كلنا و نشرف الاستاذ احمد على كل مجهوداته معنا
الوجبات
المرجوا الدعم و و ملاحظاتكم في كل فرصة اضعها
التشجيع مطلوب منكم بدون تردد
الملاحطات مطلوبة منكم بدون تردد
التوبيخ مطلوب منكم في اي دخول لاي صفقة دون احترام شروط طريقتي == استاذ احمد معطي ==
في الاخير الفائز منا يقسم الجائزة على كل اعضاء الورشة دون تردد
:0032: