تمام يامحمد معلش
ولسة كدة معانا الهدف الثاني ليه يارب يعملنا واحد انفجار بقا
Printable View
ايدي بتاكلني ودي اسكر الباوند على ربح قبل لا يرجع يضرب الستوب عالدخول :)
السلام ليكم ,,, و مساء النور ,,,
اسف على عدم دخولي لأني كنت مسافر و لسه داخل البيت ,,, لسه مخلص مراجعة الصفحات ,,,
أحمد معطي : عاوز منك توضيح بخصوص دخول صفقات اليوزي و الكندي ليه دخلتوهم ,, مع اني مش شايفن المفاتيح المتفق عليها ؟؟؟ ارجو التوضيح بوضع صوره لكل منهما
هل الدولار كندى يعتبر عامل انسايد بار ؟؟
ألاحظ تكون مفتاح دخول شراء على المجنون !!! ما رأيكم إخواني أم أنني متأخر في الدخول
السلام عليكم معلش اتاخرت عليكم انهارده
هل الفرصة جيدة للمتابعة
الملف المرفق 436759
لا اخي عبد الله على الاقل نلتزم بانتظار اغلاق شمعة جديدة لاخذ قرار الخروج المبكر لو لقناها مفتاح خروج
اما بنص الشمعة كدة لا خروج مبكر لينا
عود نفسيتك تهدى خاصة بعد الهدف الاول ما في اى خسارة يعتبر
لان لو طلع وجاب هدف قوي وقتها حتزعل اكثر ان كل ده فاتك
تم الدعم لجميع الاخوة المشاركين
واللي ماتم دعمة يعطوني لاني دخلت الصفحة على السريع
ومن القلب ادعي لكم ربي يوفقكم جميعاً
وللاسف لم اشترك بسبب اوقات عملي لاتساعدني احيانا كثيرة اكون بعيد عن اللاب توب او في عمل خارجي واي واحد منكم يفوز صدقوني يعتبر الفوز للجميع هنا وكلنا نسعد ونفرح له
كل عام وانتم بخير وشهر مبارك عليكم اجمعين
وعلى امة سيد المرسلين