بقيت استاذ والله اخي زهير نعم هذه صفقة اليوم لليورو وحقق صعود بعدها 35 نقطة
Printable View
شكرا لذوقك اختي الكريمة جيجي
والحمد لله ان الفيديو وصل للجميع
افضل منصة حنحلل عليها باذن الله حتبقا يا fxdd ياامانة.. ياويندسور.. واول ما نوصل للمرحلة ده حقولكم انهى واحدة فيهم باذن الله
شخصيا حتى الان معتمد ويندسور.بقالي سنتين بها فى التحليل.. بس للاسف وجدت بها مشاكل الفترة ده فبفاضل الان بين امانة و fxdd
فرصة لايف على اليورو استرالي
الملف المرفق 434481
الملف المرفق 434482
شمعة بين بار على اليورو كندي من مكان مقاومة قوية هل هازه صفقة صحيحة
.الملف المرفق 434485
العفو اخي تريدر
مهم جدا سؤالك وبالفعل الاغلبية بيتلغبط بينهم
الفرق بالنسبالي فى الجسم اخي الكريم.. ومثالك بالشارت ممتاز فيه الشمعتين
لذلك انا رقمتهملك عشان تفهم المعنى اكثر
1- شمعة رقم 1 وهى بين بار وستجد جسمها صغير وظلها طويل
2- شمعة رقم 2المطرقة ستجد جسمها كبير وعندما تغلق ابتلاعية بتكون اقوى كثيرا
لذلك ببساطة الفرق بينهم في الجسم .. المطرقة جسمها كبير.. البين بار جسمها صغير
وورينا امثلة بقا بعد ما شرحتلك عشان نتأكد ان المعلومة وصلتك.. ومعك حتى تفهمها ترى اخوك باله طويل :0016:
واى استفسارات اخرى انا معاك
الملف المرفق 434492
كومبو هايل بين بار على انسايد بار
استاذ معطى انا لو قلتلك انى بدخل المتداول العربى علشان احمد معطى مش هتصدقنى طبعا
بس ده حقيقى بجد ربنا يبركلك على اللى بتعمله ده ويضعه فى ميزان حساناتك بأذن الله
مع انى زعلان انك مكملتش معاياه موضوع البنك بتاعى (لو حضرتك فاكر يعنى)بس انا عارف مشاغل حضرتك والله
سؤالى بقى هل بعد منخلص الكورس الرئع ده مش هنحتاج اى مؤشر خاااالص ولى لتأكيد حتى ؟