تمام الله ينورعليك اخي محمد
ده المهم بقا ليه هنا انعكس السعر ومصعدش مباشرة
ده بالطريقة الكاملة عندي جابت الهدف الاول وبعدها نزل
ليه بقا نزل للمستوى ده انا مشحابب اشرح اووي النقطة ده دلوقتي ولا ازاى جاب الهدف الاول
عشان متتشتوش بس مني.. فحابب امشي خطوة بخطوة
كل الى اقدر اقوله ان نزل للمنطقة ده بزات لان ده منطقة طلب كانت بتناديه عشان يكمل صعود
وخليها فى وقتها حفهمكم كل حاجة متقلقوش مشحسيبكم الا لما تفهموا كل حاجة وتكسبوا باذن الله تعالى وتدعولي:asvc:

