شكر ا اخي
Printable View
سلام عليكم
مبروك الأرباح تم خروج بربح +159 نقطة
30 باوند ين
129 نقطة يورو دولار
واشكر الأخ معطي ع هذي الاستراتيجية / وموفقين جميعا
برنامج للشارتات اونلاين لايحتاج للتنزيل وميزته تقدري تدخلي من اي مكان فيه انترنيت وتقدري تحليلي فيه وتدخلي الصفقات من منصتك فقط عن طريق الموبايل مثل صفقتي على اليوروا دولار اللي نزلتها اليوم ..
تسجلي معاهم وتستعملي الشارت عادي من دون اي اشتراك وايضا عندهم اشتراك سنوي يوفرلك خدمات اكثر.. مثل شارت الرنكوا وفريمات مختلفة.. تصفحي الموقع وجربي بنفسك
الموقع Tradingview.com
اولا احب ان اشكر اخونا معطي (المعطي) على كل كلمه كتابها او قالها و كل رد بصدر رحب .. حقيقي دي اول مشاركه ليا في الورشه و في اي منتدي ولكن الحق ان اسلوبك و احترامك للناس اجبرني على كده و ايضا محاولاتي للتعلم
ثانيا احب ان اشكر كل الناس المشاركه في الورشه على الروح اللي موجوده اللي اول مره اشوفها بالشكل الجميل ده من ناحيه الردود و مساعده الغير و الفرص اللي موجوده .. بجد حاجه هايله و ده كان بسبب معطي برده
عندي استفسار ارجو التوضيح فيه .. الاخ معطي في رد ليه على اخ عزيز قال ان الشمعه الابتلاعيه مش لازم تبتلع الشمعه اللي قبلها بس ابتلعت الشمعه 21 و 22 لليوم السابق (أشمعني الشمعتين دول)؟؟
و الله يا اخي المعطي و الله و الله العظيم انا بحياتي ما داخل منتدى و لا مشارك و لا مسجل باي منتدى بس مشان اتابعك و اتعلم منك دخلت الورشة و سويت حساب و الله يحفظك و يزيدك ان شاء الله على كل شي قدمتها لنا بكل شفافية و عن جد ما بعرف كيف بشكرك
هل الشمعه دي تعتبر نقطة دخول وليه ؟
دي كانت شمعة الساعه 1 تقريباً هي مرتده من الموفينج الأحمر بس هل دي تعتبر price action وليه ؟
الملف المرفق 435722
الملف المرفق 435726
صفقة الساعة 3 صباحا ... إنسايد بار و بعدها إبتلاعيه فى نفس الإتجاه الصاعد