صفحة 4 من 4 الأولىالأولى 1234
النتائج 46 إلى 50 من 50
    الصورة الرمزية same
    same غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

والله تعليقاتكم كلها محبطه هههههههه شكل هذة الفوركس محد ربحان منو ولا مليم هههه

الصورة الرمزية zerogo
    zerogo غير متواجد حالياً عضو نشيط

احذر اخى فبقدر الحلم بسرعة جنى الثروه بقدر نفس السرعه ان لم يكن اسرع ستكون الخساره
    هاقولك كلمه بسيطه قبل ما تدخل المجال اصلا اى مكسب تتخيله متاح ولكن السوال الصعب هل ضمنت المكسب ولو بنسبه 60 فى الميه بالميت
    لو ضمنت لنفسك عشرنقاط فقط كل يوم فقد نجحت والا فلا
    فبدلا من ان تبذل مجهود فى حساب الارباح
    ابذل قدره ميت مره لتجد الطريق الصحيح
    واعلم لوجه الله ان لم تجد طريق للفوركس بهدف واستوب فانت لم تجد الطريق ورجليك فى الهواء ومع اقرب عاصفه ستعصف بك انت ومالك

ولعلك تسال لماذا هذه النظره منى ولماذا التشاؤم ولا يمكن انا مش بحب لك الخير وبحبه لنفسى
    اقولك لا والله انا خايف عليك وبحذرك وبنصحك والله على ما اقول شهيد
    انا خسرت ولكنه ادمان واخاف عليك ان تقع فى البئر
    تذكر الطريق هدف اخضر واستوب احمر على الديمو على العفريت لقيته ادخل الفوركس وانعم بالارباح والحفاظ على مالك لم تجده اوعىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى ىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى تتاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااجرررررررررررررررررررررر ابدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااا
    توقيع العضو
    كن مضارب ولا تكن محلل لغة المحلل مطاطه تحمل كل التوقعات فى طياتها لغة المضارب تنكتب على المنصه

الصورة الرمزية مصطفى خالد
    مصطفى خالد غير متواجد حالياً عضو نشيط

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة zerogo مشاهدة المشاركة
    احذر اخى فبقدر الحلم بسرعة جنى الثروه بقدر نفس السرعه ان لم يكن اسرع ستكون الخساره
    هاقولك كلمه بسيطه قبل ما تدخل المجال اصلا اى مكسب تتخيله متاح ولكن السوال الصعب هل ضمنت المكسب ولو بنسبه 60 فى الميه بالميت
    لو ضمنت لنفسك عشرنقاط فقط كل يوم فقد نجحت والا فلا
    فبدلا من ان تبذل مجهود فى حساب الارباح
    ابذل قدره ميت مره لتجد الطريق الصحيح
    واعلم لوجه الله ان لم تجد طريق للفوركس بهدف واستوب فانت لم تجد الطريق ورجليك فى الهواء ومع اقرب عاصفه ستعصف بك انت ومالك

ولعلك تسال لماذا هذه النظره منى ولماذا التشاؤم ولا يمكن انا مش بحب لك الخير وبحبه لنفسى
    اقولك لا والله انا خايف عليك وبحذرك وبنصحك والله على ما اقول شهيد
    انا خسرت ولكنه ادمان واخاف عليك ان تقع فى البئر
    تذكر الطريق هدف اخضر واستوب احمر على الديمو على العفريت لقيته ادخل الفوركس وانعم بالارباح والحفاظ على مالك لم تجده اوعىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى ىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى تتاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااجرررررررررررررررررررررر ابدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااا
    كلامك صحيح
    صقفه قويه
    توقيع العضو
    409068

الصورة الرمزية rraannee
    rraannee غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

يمكنك تحقيق 3% يوميا وهي 99% مضمونة الا في حال الانهيارات السعرية او الكوارث والحروب ولكن ابدأ بالقليل وتعلم والله ولي التوفيق

الصورة الرمزية TOP FOREX
    TOP FOREX غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

ان شاء الله ماتكون خسرتهم بس

نصيحتي لك فيبوناتشي فقط ان بتشتغل بنفسك وبمخاطرة بسيطة

او شغل نظام آلي بمخاطرة قليلة ان كان الجانب النفسي يؤثر عليك

صفحة 4 من 4 الأولىالأولى 1234

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17