والله تعليقاتكم كلها محبطه هههههههه شكل هذة الفوركس محد ربحان منو ولا مليم هههه
Printable View
والله تعليقاتكم كلها محبطه هههههههه شكل هذة الفوركس محد ربحان منو ولا مليم هههه
احذر اخى فبقدر الحلم بسرعة جنى الثروه بقدر نفس السرعه ان لم يكن اسرع ستكون الخساره
هاقولك كلمه بسيطه قبل ما تدخل المجال اصلا اى مكسب تتخيله متاح ولكن السوال الصعب هل ضمنت المكسب ولو بنسبه 60 فى الميه بالميت
لو ضمنت لنفسك عشرنقاط فقط كل يوم فقد نجحت والا فلا
فبدلا من ان تبذل مجهود فى حساب الارباح
ابذل قدره ميت مره لتجد الطريق الصحيح
واعلم لوجه الله ان لم تجد طريق للفوركس بهدف واستوب فانت لم تجد الطريق ورجليك فى الهواء ومع اقرب عاصفه ستعصف بك انت ومالك
ولعلك تسال لماذا هذه النظره منى ولماذا التشاؤم ولا يمكن انا مش بحب لك الخير وبحبه لنفسى
اقولك لا والله انا خايف عليك وبحذرك وبنصحك والله على ما اقول شهيد
انا خسرت ولكنه ادمان واخاف عليك ان تقع فى البئر
تذكر الطريق هدف اخضر واستوب احمر على الديمو على العفريت لقيته ادخل الفوركس وانعم بالارباح والحفاظ على مالك لم تجده اوعىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى ىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى تتاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااجرررررررررررررررررررررر ابدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااا
يمكنك تحقيق 3% يوميا وهي 99% مضمونة الا في حال الانهيارات السعرية او الكوارث والحروب ولكن ابدأ بالقليل وتعلم والله ولي التوفيق
ان شاء الله ماتكون خسرتهم بس
نصيحتي لك فيبوناتشي فقط ان بتشتغل بنفسك وبمخاطرة بسيطة
او شغل نظام آلي بمخاطرة قليلة ان كان الجانب النفسي يؤثر عليك