يا عم متخافش كله تمام والأمور هادئة هناك لأن معظم المصريين بيصيفوا دلوقتى فى ميدان التحرير وامام البرلمان :0016:
Printable View
انا سامعه كده حتى الان
الملف المرفق 321981
بالرغم من ان شمعة الامس شمعة انعكاسية
ايه رأيك يا ابولين
تحياتى
يا عيني عليك بالضبط ، والشمعة الانعكاسية هذه عادي طبيعية تصريفية للطاقة المبذولة في الصعود
والشمعة اللي طلعت اليوم عارف طلعت ليه؟
ارسم ترند من بعد القاع الرئيسي ب 90 شمعة الى تقابل الزاوية 180 مع خط الزمن وشوف الجمال وقلي رايك؟
الفوركس دا فن مثل اي فن واللي يشوفه لا يستطيع الا ان يقول سبحان الله
تحياتي
السلام عليكم جميعا
أريد أن أسأل أصحاب الخبرة في هذا الموضوع ماهو المتوقع بالنسبة لليوروفي هذا اليوم هل هوهابط أم أنه سيصعد لنقطة الدكتور 3150
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
والله يا غادة الموضوع مش محتاج دروس ولا حاجة السر يكمن فى اتقان الطريقة واختيار الزاوية الصحيحة اللتى يتم العمل والرسم عليها ,, واصلا ريش المراوح ناتج عن توصيل تقاطعات الزوايا مع الفواصل الزمنية بطريقة مبسطة وكلما كان اختيارك للزاوية والفاصل الزمنى صحيح ستجدى دقة رائعة من ريش المروحة فى صد السعر جربى كده وانتى تدعيلى ,,, وبلاش استاذ دى انا مش استاذ ولا حاجة انا مثل اى عضو موجود فى المنتدى لا أزيد عن احد بشيىء ,, ارجوا انى اكون افدتك
محمد يا حسين ارباح الصفقة دى تشترى بيها فطير وعسل وتوزع على اعضاء الورشة كلها لأنى بفضل الله نزلتلك الشارت متصور بالقمر الصناعى قبل وقوع الحدث :0016: اوعى تقولى المراوح بايظة وانك مدخلتش الصفقة والكلام الأونطة ده مش ناقص غير انى انزل للشارت تصوير تحت الماء :0016:
ومتنساش تشيل فطيرة للدكترة واى عضو متغيب مش تقول الغايب ملوش نايب وتلهط الفطير كله :0016:
تحياتى