تحديث البينج بونج ,, قصدى الباوند :0016:
Printable View
تحديث البينج بونج ,, قصدى الباوند :0016:
أخي العزيز: دخلت معك في الأسترالي من 1.0160 بهدف 1.000
والأسترالي ين من 81.14 بهدف 80.00
وأنا مستمر معك في الصفقة إن شاء الله إلا إذا كان لك رأي آخر
وجزاك الله خيرا على الدخول الجميل
شوف اخي العزيز كان الربح جميل ، حوالي 150 نقطة بالمجموع لما وضعت التحديث ، طبعا طريقتي الخروج من نصف العقود لما اشك بالتذبذب وقد حدث كما رأيت
لكن ان شاء الله خير ووضع الستوب على الدخول للحماية من غدر السوق فقط لمن لم يخرج وبهيك لن نخسر شيء باذنه تعالى
تحياتي
تسلمي نايا ، لو كنت اريد فتح موضوع لفتحته من زمان
لكن بصراحة انا مشغول جدا وان فتحت موضوع ساكون ملزما فيه امام الله وانا لا استطيع ذلك.
والسبب الاخر والاهم من ذلك ، اني قد وضعت الطريقة لمن يريد الصيد وقلت للجميع ابحثوا عن سبب التوصية بدون انعكاس والحمد لله
لكن الناس شكلها تحب التوصية على الجاهز وديلفري على المسج كمان ههههههههههه
تحياتي
السلام عليكم هل النيوزلندى يتبع الاسترالى فى الهبوط وهل هذا الدعم قوى لارتداده 50 نقطه على الاقل ارجو التوضيح
بسم الله ماشاء الله مبروك يابولين الارباح وان شاء الله دايما يارب
شايف ناس بدات تعمل شغل من ورانا
واحد بيعمل توصيات دليفرى ومسجات
وواحد بيدى دروس خصوصية ومراوح وانا الناموس مبهدلنى خالص
متنسوناش معاكم يارجالة حتى بقرص كيتو
اليورو للحلوين
مساء الفل يارجالة
ايه يادكتور السوق بقي مستفذ اوي وحاجة تخنق انا منتظر اليورو عند 1.3090 -1.3150
ياعم حامد متشوفلنا المجنون كده بكام مروحة من بتوعك