ههههههه ينفع يا عمو
Printable View
البـاوند واخد فى وشة و شارخ لفوق :D :)
الا ما فى ترند واحد عاوز يقف قصادة
أخوي براين شكل الدكتور مش موجود حاليا
ياريت تشوف الشارتات إلي نزلتها انا في الصفحة السابقة وتقلي رأيك عشان اكمل مذاكرة وماضيعش وقت :)
عند 13065 اليورو للبيع و الهدف 12965 ان شاء الله
المجنون على الشارت الهابط من القمة 131.79 فريم الساعة إرتد مع فتح السوق من الزاوية 270 إلى الزاوية 180 . أنا توكلت على الله ودخلت بيع عقدين من 129.40 بهدف أول 129 وهدف تانى 128.60 . على بركة الله
السلام عليكم
طمنونا على الكيبل يا رجال الورشة الكرام
ناوى ينزل السنادى ولا مش ناوى
فين الشارت بتاعم ياعم هادى
على العموم خد الشارت دة والقى ابعتة لاخونا مهدى
الملف المرفق 321909
https://forum.arabictrader.com/images/misc/pencil.png