هههههههه ولا يهمك معوضة
انا قفلت الميتا بعد اخر اوردر سكالبنج كفاية عليا تعبت من الصبح شغال لغاية ما السوق نفسه زهق منه هههههههه
Printable View
بقة اصحى الاقى المواضيع كلها بتتكلم فى المليون
هنا مليون و دكتور جمال مليون انا كدة هفتح حسابين ..هههههههههههههههههه
ههههههههه ان شاء الله يرجالة نبقا اصحاب مليارات كمان
وعامة سيبوا كل حاجة فى وقتها لان شخصيا لو اعتمدنا اننا نعمل رحلة فلن يكون لها هدف الثابت بل هدفنا مفتوح لان الهدف الثابت دائما بياثر فى النفسية اننا ملتزمين بالوصول اليه فى وقت كذا وده حيخلينا ندخل اوردرات غلط او نطمع ونسيب اوردرات مفتوح بالرغم من اننا شايفين بوادر انعكاس
وان شاء الله وقتها نتجمع فى روم او ويبنار المتداول ونحط النقط على الحروف