المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mo3Ty
خبر البطالة ياروميو طلع سلبي للاسترليني
وانا قولت قبل كدة اهتموا باخبار البطالة والفائدة والاحاديث
بس عامة الحمد لله حسب طريقتنا كان قافل تحت الزيكو فمدناش شراء
بس عامة بفكر فى حاجة كدة لو حصلت حدخلها
دلوقتي خبر الاسترليني حياثر على اليورو بهبوط بس باقل نسبيا من هبوط الاسترليني لان الخبر على الاسترليني فى الاساس
فالمفروض يحصل هبوط لليورو لنصف شمعة الليموزين+ خط الزيكو ومنها حستني شمعة تانية تقفل فوق الزيكو وحاخد شراء مرة اخرى بهدف فيبو 38
سيناريو لو حصل زى ما قولت بالظبط حدخلها بس برضوا بنصف عقد