صح أخي خلص وقت السكوت ... وليش عم يقتلوا وليش ما اعتذر للشعب المصر وترحم على أرواح القتلى .. ؟؟
وقال شو بترك إذا الشعب قرر باستفتاء شو أكل هالهوى والناس إلي طلعت وإلي ماتت ؟؟ كل هذول ما عبو عينو ...
Printable View
صباح الخير على احلى شباب
الحمد لله تحقق هدفي من بيع اليورو انبارح
وبعت اليورو من شوية مع كسر القناة الثانية لانه كاسر خط الزيكو والف والاتجاه العام هبوط وهو في منطقة البيع
صباح الفل
ان شاء الله معاكو النهاردة
وعشان خاطر احمد حجاج معانا
اقول نظرتي الان
شرائية يورو وكيبل
بعد الهبوط بشمعة واحدة ليموزين فى الاسيوي
+++
اغلاق 4 شمعات اعلى القناة الاولى يورو بالرغم من كسرهم الزيكو
=
دلالة قوية على ضعف الهبوط واحتمال كبير على الصعود تقريبا لفيبو 38+ منتصف الليموزين
شخصيا حنتظر تاكيد اكثر فى شمعة الساعة ده باغلاق اعلى السحري شراء او كسر الاولي بيع
والله اعلم
امتى ده يا احمد يوم الى كلمني فيه استاذ عمرو
والله اليوم ده كان عالمي عندي طلعت من الضرب 5 الفجر فعملت الموبايل سيلنت عشان احاول انام شوية وصحيت 8ونصف الصبح وطبعا نسيت افتحه ونزلت تاني الشارع على 10 الصبح وفضلت نسيه لغاية ما طلعت البيت على 4 العصر
ايه الكلام معاك فى التحرير